Det kunde gått värre

Idag hände det, det som jag nästan väntat varje dag ska hända, inte vill men ingen överraskning., jag blev påkörd. Av en elsparkcykel. Sen kom på fel sida av vägen, två minderåriga på en och ingen av dom hade hjälm., dom är ju fan skittunga!, cyklarna alltså, jag hamnade underst i högen av mig, min cykel och tjejerna med elsparkcykeln., dom verkade klara sig bra, skrattade nervöst, kollade sina mobiler och frågade snabbt om jag var okej. Istället för att bli skitsur och skrika på som, höll jag masken, sa lugnt att dom måste ha hjälm på sig,. Fick lite skrapsår och ont i kroppen, kommer nog vakna upp med blåmärken och kroppen kommer nog kännas som jag nyss blivit utochsönder knullad. och cykeln klarade väl sig, sådär Sen kom all ilska 😤 Fan för alla idioter på elsparkcyklar som kör på fel sida och olagligt med flera minderåriga på samma!!!! Det kunde, bokstavligt talat gått rent åt helvetet för alla!! Kör lagligt ungjävlar och alla föräldrar ha koll för fan!!! Idioter!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0