Från normal till nått annat

Igår var det min sista dag på Normal., var där från 13:de december förra året tills igår., Det var blandade känslor, både bra och dåliga. Kommer sakna Annika väldigt mycket känner jag., den korta tiden jag var där, så var hon en superbra chef, helt fantastiskt kollega, underbara humor, vi klickade värsta bra vad gäller det 😁 och framförallt var hon grymt bra förståendet! 💕 Jag kände nästan på en gång att det inte var rätt, men tänkte det skulle bli annorlunda efter all stress med jul, och när jag började med kassan mer, sjukt kul faktiskt!, men nej, nästan varje kund köpte nått som triggade igång min helvetes-skit-äckelkänsla o djävulen jag har på axeln, och en tredjedel av vad som säljdes mest hörde dit. Och halva affären och varuplock bestod av ”fel” varor o produkter som inte funkade för mig. Men skönt att jag sa till själv, och inte gick och mesa och lät det bli sämre, hat märkt av det väldigt mkt 😖 Men ja, en erfarenhet klokare! Är det så man säger?..... jaja. Imorgon Börjar jag på Erikshjälpen! Hoppas det blir bättre, kommer ju få använda min kreativa sida mer och exponering o skyltning!, That’s what I like it! 🥳

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0