Kvar glömd

Det var lite kul i måndags, eller ja, inte kul kanske, ”en spännande dag på jobbet ” 🥳 jag skrev till Olle på Erikshjälpen att jag skulle bli sen, för jag, som vanligt, glömde att det var snö och snorhalt ute, så tog längre tid än vad jag räknade med att cykla, så kom fram nästan 45min senare, men det gick ju bra sa dom, bara jag kom fram hel 👍 Dagen till ära tog jag mig an strykningen., inget går till spillo här, det stycks, det lagas, det ångas, det sys i knappar, bara det blir helt och ren, 👍 hursomhelst, jag stod där i ”strykrummet” i min egen lilla värld, tänkte att jag stannar lite längre eftersom jag kom senare. Måndagar är ju butiken stängd för kunder, men dom som jobbar där får komma., iaf, helt plötsligt så märker jag att allt blivit mörkt i hela byggnaden, och hör hur ett larm knappas in.... Haha 😆 😆 dom glömde mig där! Tur jag hade , för ovanlighetens skull, mobilen med mig, så jag fick ringa Olle, han kom och larmande och öppnade, medans han sagt åt mig att stå BLICK stilla. Men, som sagt, det gick bra, inga onödiga inbrotts larm gick, och inga utryckningar från polisens sida behövdes heller. Det skålar vi för!! 🥳 skål 🥂 (med vatten och hemgjord flädersaft ) Över und out// HH.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0