Stuff

I lördags fick jag skylta lite mera på Erikshjälpen 🙂 Har oxå fått förklarat hur deras regler, och teman och kampanjer osv går till. Väldigt annorlunda än på myrorna, men jag får iaf göra det jag tycker om att göra!
Men känns ändå som jag bara går och stampar, jag är ju redo och klar för jobb, kan så mycket mera än vad jag får visa, och vissa verkar tro jag är dum i huvudet på riktigt, blir så frustrerad 😖 Vet ju vad jag kan och klarar, vill visa det!! Dom få gångerna jag fått visa det (okej, har ju bara varit på Erikshjälpen en vecka ännu), men då har jag fått bra kredd, mkt bra faktiskt, men dom verkar inte förstå hur bra jag faktiskt är (inget skryt). Dryga möten i veckan, men måsten, och då kanske jag in ta upp dethta, inte bara kanske, jag ska, måste!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0