Bad

Bad! đŸŠâ€â™‚ïž Har badat en gĂ„ng i sommar, för ett par veckor sedan tror jag det var, jag ma och Marie tog en cykeltur, meningen var vi skulle kolla var G hus lĂ„g, men ma hade kollat fel sĂ„ vi kom fram till totalt fel hus haha 😆 men gjorde inte sĂ„ mycket, det blev en super trevlig cykeltur, dock sjukt svettigt och klibbigt varmt, sĂ„ jag tog ett dopp i sjön, vid bĂ„tsta. Jag hoppade i vid hundarnas badplats, det var sĂ„ mkt folk vid allmĂ€nna platsen, sĂ„ jag och ett par valpar och tvĂ„ labradorer simmade ikapp 👍 mattarna och hussarna som var dĂ€r Fick sig nog en lite show nĂ€r jag hoppade gick upp, underklĂ€derna helt genomskinliga., Ă€sch det bjuder jag pĂ„ sa jag och slet av mig allt och drog pĂ„ LinnĂ© o shorts över Min redan snabbtorkande nakna kropp. SĂ„ skönt det var, och mitt första bad pĂ„ lĂ€nge utomhus. Jag blev vĂ€ldigt solbrĂ€nd oxĂ„, Skönt att inte sitta o pressa i solen, nĂ„gra Timmars cykling fixade biffen đŸ„ł

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0