17:14

En hel massa funderingar, väldigt mycket ofta. Jag ser allt i revy ibland, på kvällarna, sena nätter/tidig morgon, när jag allt för ofta ligger sömnlös och ångrar all skit som inte går att ändra, och vad jag missat o förlorat mycket på grund av ”det”. Men en hel massa gott har oxå förts med det onda., men jag har ständigt ständigt den där äckliga förnedrande ångesten, den gnager hål på mig, bokstavligt talat och inom mig. Jävla ***** 🤬 för all panik kring att inget räcker någonstans, jag kan aldrig unna mig något kul , inte som förr, fast då var det då, och jag gjorde ju så mkt som många drömt om, medans dom gjorde sånt som jag drömt om, men allt blev vänt, och JAG har ju tamejfan gjort så jävla mkt som rest runt i halva Europa på fantastiska konserter och hört musik jag älskar och mår bra av! Folk såg upp till mig, jag var bäst, Jag har fan varit riktigt jävla cool och är nog det lite fortfarande, men all den härligheten jag upplevde, ledde oxå till massa avundsjuka, svek och skitsnack från dom jag trodde var mina vänner... lite is a bitch and then you die . Inte jämnt men ofta, ibland, aldrig?... jag vet inte, life gones up and down, be glad, be fine, live and let die, mother fuckers! Över und out! //HH.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0