Denna gång vann jag!

Och apropå jävlas, Sicken jävla f***** kärring till kund som var in igår och ställde till scen, när jag stod i kassan 🤬 trodde aldrig hon skulle gå, det var nästan så allt blev roligt för hon betedde sej så idiotiskt. Hon skulle klaga på allt, hon var otrevlig, allt var ju mitt fel, det var fel priser, det var mitt fel att hon inte hade pengar på sitt kort, mitt fel att hon hade ont i kroppen, mitt fel att inget fungera, mitt fel att Erikshjälpen s policy var idiotisk , mitt fel att inga kläder eller smycken passade henne, osv osv Jag fattar inte hur jag lyckades hålla mig lugn och inte käftade tillbaka, nog för att man säger att kunden alltid har rätt, men inte fan stämmer det alltid! Denna kärring***** gick för långt! Jag fick faktiskt kreed av mina chefer att jag hade skött situationen proffsigt och att jag var cool att behålla lugnet, trots jag var ensam (min kollega bredvid hjälpte andra, man fick dock hjälp mig förklara för tanten när hon vägrade lyssna på mig) men det Var nära att jag stormade ut🥵 om nått liknande skulle ske igen, så vet jag nu hur jag ännu bättre kan gå till väga, och om/när jag kan/ska kalla på/ringa på hjälp. Får väl bara hoppas att det inte blir nån nästa gång, såfall ska jag vara beredd! 💪 Över und out// HH.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0