Ep

Vet inte hur eller vad jag ska känna. förvånade?, irriterad?, arg? ledsen?besvikelse?, ilska?, eller ”va fan skulle det vara bra för ?!!!! Jävla fan”, jag som Klart mig från epilepsianfall, ja , tror att det kan vara nästan 2 år, om inte mer till o med., Men så natten till torsdagen, vaknar jag, helt groggy, yrslig , känner mig helt slut i kroppen, har fett, jätte mycket skit ont i kroppen oxå, det är blod i sängen och tungan känns som den blivit söndertuggad, jag lyckas ta mig halvt vinglandes upp ur sängen, men blir rädd, för jag fattar ingenting, inte vart jag är, vad det är för dag, ja natt då, jag tar upp en tidning, för att kunna urskilja datumet, men fattat inte vad det står på.,(har glömt att det kunde bli så här) Jag går från sängen till toan, fram o tillbaka flera gånger till sist ringer jag ma o frågar vad som är., nu, dag datum klockslag osv. Ska jag skratta eller gråta, eller båda? HURRA (jättemycket ironi) jag har nog ”bara” fått ett litet epilepsi anfall. Wey (INTE). Nu är det väl rätt okej., skit huvudvärken sitter ännu och hårdare än den brukar, o tungan är fort lite svullen, men annars tror jag att det är rätt ok., Som man säger, kunde vart värre, denna gång behövdes ju inget sys. Alltid nått. Över und out// Hannan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0