Tandvärk

Har legat vaken och svurit, haft ont som fan, tandvärk, rotfyllning, dra ut tand med hjälp av häst (Emil i Lönneberga) osv osv, överdriven skräck och fasa, Jävla tand helvete!! 😤😤 Har haft värsta tandvärken ett tag , den blev tillslut outhärdlig, idag blev den ”tillfälligt lagda/fixad/reparerad” så mkt det gick, vilket mkt blev lite., äsch skit samma, det som fanns kvar av tanden, öppnades upp, fylldes i med medicin/smärtlindring och ett ”tillfälligt lock” lades på., så ja, man kan ju bara tänka sig och vrida sig av smärta hur den mått och hur nedsliten den är, för den var ju typ död, och tänk er varm/het dryck och/eller kallt gott dricksvatten. Ont som fan!! 😱 Samtidigt tänker jag att jag får skylla mig själv, men oxå, det är en sjukdom, en helvetes jävla äcklig skit sjukdom som bara jävlas med mig! Fucking fick äckel b*****!!!!! Fan vad jag hatar den. Ett tag trodde jag det gick mot nått litet bättre, vilket kanske stämde lite, men sen fick det så otroligt mkt åt helvete. Nu måste jag försöka börja om ingen, små steg, men jävligt stora för mig när jag väl lyckas. Fan, nu börjar bedövningen släppa känner jag, men ändå skönt att känna av tungan och läpparna, borde ju ha piercat mig nu när jag inte känner nått (önsketänkande) Över und ut // HH

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0