Ljud&Ljung ♥️♥️♥️

I lördags var jag und ma till Elin, pappa&farmor och morfar&mormor. Vi la ris, plantera fint med Ljung och tände ljus. Jag tänkte tänkte tänkte,!och blir aldrig av med dom dåliga samvetes tankarna, det handlade om en, dag, inte ens det, en halv tror jag., fan oxå, fan fan fan vad jag är arg på mig själv, men hannavafan det är inte mitt fel, när ska jag lära mig?, fan jag vet inte, fan oxå 😳😭😢 Jag tycker det är ganska mysigt på Kyrkogårdar, nu var vi inte där när det var helt mörk och man såg alla ljus lysa, men det var skymning, och fint ändå. Älskade, ni försvann bort för snabbt och för tidigt, med många osagda ord sagda och fel och rätt., men ja, vafan, vi ses väl när det är dax.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0